Уважаеми клиенти,

Във връзка с невярна информация, която се появи през последните дни, включително в материала, излъчен от BTV на 25 септември 2020 г., искаме да гарантираме, че Welmax се радва на доверието на клиентите, доволни от най-висококачествените домакински уреди, които предлагаме от години.

Марката Welmax е известна на потребителите като надеждна и достоверна. Отдаваме особено значение на доверието на клиентите и качеството на нашите услуги. Поради тази причина не можем да се съгласим с невярна и ненадеждна информация, включена в последните телевизионни материали.

На презентациите организирани от нашата фирма в цяла България  каним хора, които отделят част от  своето време, за да се запознаят с офертите на домакински уреди от висок клас, На нашите презентации присъстват хора, които купуват нашите стоки както за себе си , така и за своите близки. Такъв беше случаят и с нашия клиент – г-жа Лиляна, която закупи прахосмукачка по време на нашето представяне. Заслужава да се отбележи, че противно на информацията, съдържаща се в материала по телевизията г-жа Лиляна беше доволна от покупката и – както много от нашите клиенти – искаше да направи  подарък за децата си, което подчерта както на презентацията, така и по време на последващи разговори с отдела за обслужване на клиенти. Трябва да обърнем внимание,че на презентацията на която е присъствала г-жа Лиляна са присъствали лица в различни възрастови групи и техните близки-фирмата няма влияние върху възрастта на участниците в презентациите.

Противно на твърденията в материала г-жа Лиляна възползвайки се от промоцията на деня е следвало да заплати за прахосмукачката сума в размер на 3500 лева, не 7500 лева . Допълнително получава подарък мултикукър „Gusto“ Тук е важно да отбележим ,че както г-жа Лиляна ,така и  всеки наш клиент е информиран за стойността на закупените стоки и получените подаръци – което винаги е включено в писмения договор  който клиентът получава (подписаният договор е кратък и не изисква юридически познания, а в случай на въпроси нашите консултанти с удоволствие отговорят на всички въпроси). Въпреки това, поради причини, за които можем само да гадаем, материалът коментира грешно цената, която е  каталожна без отстъпка и с включена стойността на подаръка който клиента не заплаща, а не цената 3500 лева на която  всъщност е закупена прахосмукачката. Закупуването на прахосмукачката е финансирано с банков заем.

Невярно е също така твърдението на снахата на г-жа Лиляна изразено в телевизионния материал, че клиентката е била принуден да подпише договор за покупка на прахосмукачка и договор за заем. По време на всяка презентация нашите представители обясняват всички важни елементи на договора, неговите възможности за финансиране, включително наличните опции за плащане и клиентът винаги избира метода на плащане, който е удобен за него, след което подписва съответните документи за финансиране на покупката. В този случай също е било така.

Невярно е също така твърдението,че клиентката три дни не е могла да се свърже с фирмата.

Обръщаме внимание,че договора е подписан на 18.09.2020г. – петък между 12 и 13 часа. В същия ден около 14.20 часа  снахата на г-жа Лиляна се е свързала с нас с искане на връщане на закупената стока. Поради изискванита за защита на личните данни  GDPR, помолихме за разговор лично с г-жа Лиляна.

В процес на разговора нашите консултанти обясниха на г-жа Лиляна всички въпроси свързани с подписаните договори  Невярно също така е твърдението ,че фирма Велмакс лукс взема каквато и да е неустойка при отказ от договора след 7 дневен период от датата на подписването на договора (такава клауза не съществува в договора подписан от г-жа Лиляна).

Имайки предвид горе написаното искаме да вярваме,че неверните информации съдържащи се в телевизионен материал се причинени единствено от недоглеждане,което може да се случи на всеки.

Каним Ви на нашите презентации за да можете сами да се убедите за качеството на нашите продукти.